💦 Šis žiemos sezonas pasižymi didesniu nei įprastas kritulių kiekiu, todėl vandens kiekis veikiantis kelius yra labai didelis, o tai neigiamai veikia gruntą ir, natūralu, kelio būklę.
Skaičiai 20-40-60 reiškia, kad penktadalis šalies magistralinių kelių, 40 proc. valstybinės reikšmės krašto kelių ir net 60 proc. rajoninių kelių būklė nebeatitinka nustatytų kokybės normų.
💶 Šią tendenciją lemia ne tik ypatingos klimatinės sąlygos, bet ir kelių infrastruktūros finansavimas, kuris mūsų šalyje yra santykinai dvigubai mažesnis nei, pavyzdžiui, kaimyninėje Lenkijoje.
Kodėl reikia didinti kelių remonto efektyvumą, ir kaip spręsti kelių tvarkymo problemą iš esmės, LRT televizijos laidoje „Labas rytas, Lietuva“ komentuoja „VILNIUS TECH” Kelių tyrimo instituto direktorius prof. dr. Audrius Vaitkus. 📺
Profesoriaus siūlomas metodas mažinti duobių skaičių: „Jeigu ten kur atsiveria duobė, sutvarkomas 1 kv.m, greičiausiai kitąmet ten vėl atsivers duobė, todėl turėtų būti tvarkoma nuosekliau, įvertinus kelio pagrindo būklę didesniame plote“. 🕳️
Susipažinti, kas vyksta su šalies keliais, kviečiame pasižiūrėti visą pokalbį. Nuoroda komentaruose👇
UAB “KTD group” įsigijo naują klotuvą ir iš karto kibo prie darbo. Su dideliu džiaugsmu džiaugiamės dar vienu sėkmingai įvykdytu projektu su voluojamo betono danga.
2019 metų spalio mėn. UAB “KTD group” įrengė voluojamą betoną ant stabilizuotų pagrindų Klaipėdos krovinių terminale. Stabilizuotas 3200 m2 plotas per vieną dieną ir taip pat […]
Prieš 4 metus buvo įvykdytas I-asis etapas, prieš 2 metus II-asis etapas (nuotraukas galite rasti foto albumuose). III, IV ir V etapai įvykdyti praeitais 2018 metais. […]
Stabilizuota beveik 15000 m2 pėsčiųjų ir dviračių takų Kalniečių parke, Kaune. Buvo įterpti cheminiai priedai ir cementas. Stabilizavimo darbus atliko UAB “KTD group” , asfaltavo UAB […]
Nuotraukų nemažai, bet tikrai vertos dėmėsio. Galite pažiūrėti kaip vyko statybos 40000m2 plote, įrenginėjant dėvimąjį asfalto sluoksnį ir pastatą tiesiai ant stabilizuoto pagrindo.
Gruntinių kelių stabilizavimo priedas skirtas keliams, takams, kurie neturi išsiskirti iš kraštovaizdžio. Šis priedas gali surišti net jūros kopų smėlį, padarydamas jį ypač patogiu pėstiesiems ar […]
Stabilizuotas Karmėlavos oro uosto teritorijoje esantis keliukas prie perimetro. Darbai prasidėjo pavasarį, aukštas vanduo, daug užkastų kelmų, šiukšlių, vietomis teko iškasti net 3 metrų gylio duobes, […]
Pagal naują projektą perdaryta Autojutos aikštelė, naudojant cheminius priedus buvo stabilizuotas gruntas 30cm gylyje, kuris tarnaus kaip pagrindas ir įrengti du 8,5 cm ir 3,5 cm […]